Ordenen schept rust

Ik ben professional organizer en breng structuur en rust op jouw werkplek of thuis in:

  • tijd
  • taken
  • (digitale) spullen 

Het inschakelen van een professional organizer levert je meer op dan een opgeruimd huis of werkplek. Het geeft overzicht en rust en het scheelt je geld omdat je geen spullen meer dubbel hoeft te kopen ook hoef je minder te zoeken naar (digitale) spullen.

Na de gratis en vrijblijvende intake van maximaal 45 minuten heb ik een duidelijk beeld van jouw vraag. De intake is bij jou thuis of op de werkplek. Het is dan belangrijk dat we rustig kunnen praten - dus zonder gestoord te worden door huisgenoten of huisdieren. Na ons eerste gesprek heb ik helder wat je wilt bereiken voor de toekomst wat betreft je leefomgeving, werkomgeving of je agenda. Als je met mij in zee gaat maak ik een plan van aanpak waarna we samen aan de slag gaan. 

De klant staat centraal bij ikruimop.nl en voor iedereen heeft de term “opgeruimd” weer een andere betekenis. Je bepaalt zelf wat je wilt. Ik help je je doel te bereiken op het gebied van wonen/ werken, tijd, taken en (digitale) spullen. Ik lever maatwerk. Als je wilt, ga ik voor je naar de kringloopwinkel, zolang het in mijn auto past, kan ik elke keer dat je met mij aan de slag gaat een keer naar de kringloopwinkel rijden. Zo krijgen de spullen waar jij afscheid van wilt nemen een tweede leven. Hier hoef je niet extra voor te betalen. 

We werken na de intake samen naar het eindresultaat toe bijvoorbeeld:

  • een prima overzichtelijke werkplek waar je precies alles (digitaal) weet te vinden. Je hebt meer grip op je taken en je houd meer energie en tijd over.
  • een mooi opgeruimd huis waar je met plezier woont en waar je alle belangrijke spullen een vaste plek hebt gegeven. Je houd meer energie en tijd over. 

Project klaar? Dan adviseer ik je foto’s te maken van het eindresultaat. Dit motiveert enorm om de ruimtes opgeruimd te houden!
De ervaring leert dat je na een of twee opruimsessies met mij samen genoeg inspiratie hebt gekregen om het daarna zelf verder op te pakken. Als je het prettig vindt dat ik je nog een keer help, dan kan dat natuurlijk ook. 

Voor particulieren reken ik € 60,= per uur inclusief BTW. Voor bedrijven werk ik met een tarief v.a. € 75,= per uur inclusief BTW.* Alle bedragen reken ik inclusief BTW. 

Ook bied ik particulieren de volgende pakketten aan:

  • Pakket 1: ik maak een BEGIN pakket
    45 minuten intake en 3 uur opruimen en organiseren € 175,=.*
    Met dit frisse begin heb je een idee wat de mogelijkheden zijn en geef ik je tips om zelf verder te gaan.
  • Pakket 2: ik RUIM op pakket
    45 minuten intake en 6 uur opruimen en organiseren € 300,=.*
    Tijdens deze 6 uur ga ik samen met jou een deel van je huis opruimen en geef ik tips zodat je resultaat ziet en blijft zien. Dit werkt enorm motiverend om zelf door te gaan. De 6 uren worden verdeeld over 2 dagen.
  • Pakket 3 : flink de BEZEM er door pakket
    45 minuten intake en 2 keer 6 uur opruimen en organiseren € 500,=.*
    Dit is het Pakket 2 + extra uren. Tijdens deze uren ga ik samen met jou een deel van je huis opruimen zodat je resultaat ziet. Dit werkt enorm motiverend om zelf door te gaan. Hiervoor geef ik je tips. De opruimuren worden in overleg met jou verdeeld over meerdere dagen, waarbij we minimaal 3 uur achter elkaar samenwerken.

Ik geef ook workshops en trainingen over time-management en/of opruimen. 

Deze investering in jezelf levert je uiteindelijk meer energie en meer rust op! 
Stel het niet langer uit en kom in actie. Ik kan je helpen! Vul vandaag nog het contactformulier in of bel me even op om verder af te stemmen.

Zolang er sprake is van het Coronavirus werk ik zoveel mogelijk DIGITAAL. Je kan mij via oa e-mail of skype inschakelen om je eventuele opruimachterstanden in te halen. Ik reken hetzelfde tarief als normaal, ex voorrijkosten.

Ik ben aspirant lid van de NBPO - Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers

Annuleren of verhinderd? Bij verhindering kun je tot 36 uur van tevoren je afspraak telefonisch veranderen of annuleren. Indien je korter dan 36 uur van te voren wil veranderen of annuleren dan ben je de kosten van de afspraak verschuldigd.  

* prijzen inclusief  btw en exclusief  € 15,= voorrijkosten en geldig vanaf 1-1-2020, ik reken een kilometervergoeding van € 0,20 per kilometer.