Ordenen schept rust

Ik werk als professional organizer en breng structuur en rust op jouw werkplek of thuis in:

  • tijd
  • taken
  • (digitale) spullen 

Het inschakelen van een professional organizer levert je meer op dan een opgeruimd huis of werkplek. Het geeft overzicht en rust en het scheelt je geld omdat je geen spullen meer dubbel hoeft te kopen ook hoef je minder te zoeken naar spullen.

Na de gratis en vrijblijvende intake heb ik een duidelijk beeld van jouw vraag. De intake is bij jou thuis of op de werkplek. Het is dan belangrijk dat we rustig kunnen praten - dus zonder gestoord te worden door huisgenoten of huisdieren. Na ons eerste gesprek heb ik helder wat je wilt bereiken voor de toekomst wat betreft je leefomgeving, werkomgeving of je agenda. 

De klant staat centraal bij mij en voor iedereen heeft de term “opgeruimd” weer een andere betekenis. Je bepaalt zelf wat je wilt. Ik zal je nooit dwingen spullen weg te gooien.

We werken na de intake samen naar het eindresultaat toe bijvoorbeeld:

  • een prima overzichtelijke werkplek waar je precies alles (digitaal) weet te vinden. Je hebt meer grip op je taken en je houd meer energie en tijd over.
  • een mooi opgeruimd huis waar je met plezier woont en waar je alle belangrijke spullen een vaste plek hebt gegeven. Je houd meer energie en tijd over. 

Project klaar? Dan adviseer ik je foto’s te maken van het eindresultaat. Dit motiveert enorm om de ruimtes opgeruimd te houden!
De ervaring leert dat je na een of twee opruimsessies met mij samen genoeg inspiratie hebt gekregen om het daarna zelf verder op te pakken. Als je het prettig vindt dat ik je nog een keer help, dan kan dat natuurlijk ook. 

Voor particulieren reken ik € 60,= per uur exclusief BTW. Voor bedrijven werk ik met een tarief v.a. € 75,= per uur exclusief BTW.*

Ook bied ik particulieren de volgende pakketten aan:

  • Pakket 1: ik maak een BEGIN pakket
    1 uur intake en 3 uur opruimen en organiseren € 175,= exclusief BTW.*
    Met dit frisse begin heb je een idee wat de mogelijkheden zijn en geef ik je tips om zelf verder te gaan.
  • Pakket 2: ik RUIM op pakket
    1 uur intake en 6 uur opruimen en organiseren € 300,= exclusief BTW.*
    Tijdens deze 6 uur ga ik samen met jou een deel van je huis opruimen en geef ik tips zodat je resultaat ziet en blijft zien. Dit werkt enorm motiverend om zelf door te gaan. De 6 uren worden verdeeld over 2 dagen.
  • Pakket 3 : flink de BEZEM er door pakket
    1 uur intake en 2 keer 6 uur opruimen en organiseren € 500,= exclusief BTW.*
    Dit is het Pakket 2 + extra uren. Tijdens deze uren ga ik samen met jou een deel van je huis opruimen zodat je resultaat ziet. Dit werkt enorm motiverend om zelf door te gaan. Hiervoor geef ik je tips. De opruimuren worden in overleg met jou verdeeld over meerdere dagen, waarbij we minimaal 3 uur achter elkaar samenwerken.

Ik geef ook workshops en trainingen over time-management en/of opruimen. 

Deze investering in jezelf levert je uiteindelijk meer energie en meer rust op! 
Stel het niet langer uit en kom in actie. Ik kan je helpen! Vul vandaag nog het contactformulier in of bel me even op om verder af te stemmen.

Je kunt ook een cadeaubon voor een bedrag naar keuze kopen van ikruimop.nl

Ik ben aspirant lid van de NBPO - Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers

 

* prijzen exclusief voorrijkosten en geldig tot 31-12-2019, ik reken een kilometervergoeding van € 0,20 per kilometer.